One down

Åh, jeg tør virkelig ikke si hvordan eksamen gikk i går. 40 minutter var IKKE nok tid, herregud. Da jeg hørte sensor si “5 minutter igjen” var jeg ferdig med å svare på teorispørsmålene om første snitt, og hadde ennå to snitt igjen. Og jeg var GODT forberedt. Jeg kunne se på glassene hvilke snitt de var uten å legge de under mikroskopet, og trengte ikke tenke meg om to ganger når jeg svarte på spørsmålene, jeg bare skrev. Likevel var det alt for liten tid, så de to siste snittene rakk jeg å tegne noen sloppy tegninger av de viktigste strukturene og svare på de enkleste spørsmålene. Men nå er det over i hvertfall!

To av snittene jeg fikk, ekstraokulære muskler og hjerte

Jeg tok meg velfortjent fri i går med pokemon, netflix og godteri lol. Over helga gjorde jeg ikke stort annet enn å lese, og var stressa 24/7. Så det var godt med en liten belønning i form av total avslapping. Nå er det på igjen, innlevering på fredag, og to eksamener i slutten av måneden jeg må lese til. Snaaaaart ferdig!

For øvrig så har det snødd masse i dag. Kongsberg leverer! Ordentlig julestemning, tror jeg må lage kakao i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg