Årets første dager

Jeg kan nesten ikke tro at det snart har gått to uker allerede! Hallo, var det ikke nyttårsaften i går? Har jeg allerede kastet bort to uker av 2018 på sus og dus?

Neida, jeg har faktisk hatt en ganske fin start på året! Jeg har ikke drukket pepsi max siden jeg kom hjem fra Harstad! Det er jo en win! Jeg er litt stolt over meg selv, hehe. Jeg prøver også å slutte med snus. Det er…. vanskelig. Det er kinda ikke et nyttårsforsett, for jeg har prøvd å slutte så mange ganger nå at jeg har mistet trua litt. Men jeg må jo bare fortsette å prøve, hvis ikke kommer jeg jo aldri til å klare det. Og jeg har begynt å skrive dagbok. Det er heller ikke et nyttårsforsett, jeg har ikke som mål å skrive hver dag eller hver uke, men heller å plukke den opp når jeg føler for det. Nå har jeg skrevet nesten hver dag da, så den blir flittig brukt uansett!

Ellers så prøver jeg å være litt mer sosial. Det prioriterte jeg ikke i det hele tatt i høst, men nå har jeg blitt kjent med en skikkelig fin gjeng fra klassen, så jeg har som mål å komme meg litt mer ut. Var med og feiret bursdagene til Bettina og Hanne på onsdagen, i dag var vi på secondhand shopping, og i kveld skal vi på kino! Det gledes!

Fra bursdagen, som vi feiret med burger hos Meeat. Det er THE PLACE å bestille mat i Kongsberg!!!

 

Det har også blitt litt nytt på meg! Jeg har endelig fått meg en hvit jeans!!! Jeg har ønsket meg en i godt over ett år nå, så jeg er i lykkerus over å endelig ha tatt meg råd til det! Jeg har så mange topper i garderoben jeg tror vil se fantastisk ut med en hvit jeans, så den kommer jeg nok til å bruke masse fremover.

Jeg brukte den første gang i dag, og det gikk fint i ca 1 time og 10 min før jeg klarte å søle kaffe på den, hahaaaa 🙁 Men superfornøyd uansett!

 

Også fant jeg denne veska på bruktbutikk. Jeg føler meg så flink og smart når jeg finner noe fint på bruktbutikk, thrift queen liksom. Lol. Men serr, jeg synes denne veska var superfin! Den har ingen merker og fremstår som ubrukt, så den var verdt 50kr.

 

Ellers skjer det så mye kult fremover! Vi snakker tur til Oslo, tur til Gjøvik, “Galla” for studentene i Kongsberg, og i neste uke skal jeg begynne å trene pole igjen! Omg så mye jeg gleder meg, til absolutt alt! 2018 har startet utrolig bra for meg, så nå er det bare å kjøre på og gjøre det jeg kan for at resten av året skal bli like bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg