24, skole, Gjøvik, pole

Åh, hater denne “no internet” greia, hver gang jeg blogger blir det jo et milelangt innlegg over alt jeg har gjort i det siste. Well, here it comes!

I helga dro jeg til Gjøvik for å feire bursdagen min sammen med Sondre. Jeg tok, som vanlig, ekstremt lite bilder, så her er et bilde av Sondre, Jonas og Ivan som går til butikken, og et bilde av litt av frityrmaten vi kjøpte. Kjøpte sikkert nok chili cheese til å forsyne en hel McDonalds, mmmm det var digg! På lørdag var det fest, som jeg brukte nesten eksklusivt til å knuse alle i beerpong, så det var en lørdag well spent for min del. Beerpong er så gøy!

 

På søndagen ble jeg 24 år. Veeeeeldig mixed feelings om å være 24 ass, synes i utgangspunktet ikke det var så kult å bli 22 eller 23, og nå bare…. 24?! What?! Skal jeg virkelig bli gammel? Jeg er ikke klar for dette! På den andre siden er det sykt digg å ha bursdag, feire, få gaver, gratulasjoner, bli sunget bursdagsang til og sånt. Det er skikkelig koselig!

 

På mandag kom lillesøster og mamma på besøk til oss i Kongsberg! Vi dro og spiste på Meeat, og jeg tok mamma og Amanda med på en liten tour på skolen. Etterpå dro vi hjem, jeg fikk bursdagsgave og vi brukte resten av kvelden på å spille Rummikub. Veldig koselig at mamma tok seg tida til å komme innom en tur og se hvordan vi har det i Kongsberg 🙂

 

Ellers hadde jeg min tredje pole-trening i går. Det ble ingen bilder, for jeg er tydeligvis så dårlig trent at jeg holdt på å svime av under uttøyinga på slutten, haha 🙁 Men, jeg fikk kjørt meg godt, og koreografien begynner å gå litt lettere! Jeg har faktisk ikke gangsperre i dag, etter styrke-økta forrige uke hadde jeg så ekstremt mye gangsperre, i magen, armene, lårene, alt gjorde vondt. Krysser fingrene for at det går over snart.

Dere kan få et bilde av håndleddet mitt. I timene bruker vi kun statisk modus på stanga, og da blir det litt ekstra friksjon på håndleddet. Så det er normalt at nybegynnere får litt skrubbsår der, hehe. Forøvrig, dette er faktisk et av de tilfellene hvor det føles verre enn det ser ut.

 

Ellers er jeg ganske stresset for tida. Det har vært mye fart i januar, først satt jeg barnevakt, så var jeg i Gjøvik, og denne helga skal jeg til Oslo og feire bursdag sammen med lillesøster. Barnevakt, Gjøvik og Oslo er bare kos, men skolearbeidet begynner å hope seg opp. Vi har mange brilleglass vi skal slipe, prøve på mandag, arbeidskrav som skal leveres, matteprøve om noen uker…. Jeeeesus, jeg tror dette blir et hardt semester! På den positive siden har vi fått utstyret vårt nå, som er ganske morsomt å leke med.

Meg og Bettina med prøvebrillene på! Ser ikke særlig glup ut med de på, haha!

Nei, nå skal jeg ta tak i skolearbeidet, så blogges vi seinere 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg