Turist

Helga i Oslo var kjempefin! Jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har vært i Oslo, så jeg er fremdeles litt turist når jeg er der. Shopper på Oslo City og Karl Johan, besøker Operataket og Vigelandsparken, you know… Mangler bare å spise på Fridays liksom.

Jeg og lillesøster dro på shopping på lørdagen, og herregud for et kaos det var! Stappfullt med folk over alt! Haha uff, skal aldri shoppe i Oslo på en lørdag igjen ass! Men, det ble nå noen fine ting!

Nå har jeg endelig kjøpt sofaputer, som var på høy tid at jeg fikk fikset. Er litt usikker på fargene, tenker mørk blå og grønn vil funke fint når jeg får litt grønne planter inn i stua. Men de forrige plantene døde av kulde, så vet ikke om jeg orker å investere mer penger i planter hvis de bare dør så snart det blir vinter lol. Men trekkene kan man ta av og bytte, så er ikke en big deal om det ikke blir noen planter. Da kjøper jeg bare andre trekk.

 

Det ble også en “mom jeans” fra BikBok. Det har jeg hatt på ønskelista i et par år, så er veldig fornøyd med det kjøpet.

 

Også ble det skjerf og hansker, og en leppestift fra MAC. Tror det er den første lyse leppestiften jeg har prøvd som ikke får meg til å se ut som et lik, så jeg er veldig fornøyd! Det er fargen “Playing Koi”.

 

Også fikk jeg en Slowpoke i bursdagsgave av Amanda. Så søøøøøt, elsker han<3 De hadde  så mange søte pokemon-plushies på Neo Tokyo, måtte holde meg skikkelig i tøylene for å ikke bruke opp alle pengene mine på dem!

 

Nå blir det et noen rolige helger fremover, og det kjenner jeg at jeg trenger! Januar har vært en skikkelig fin måned og en fantastisk start på 2018, men nå gleder jeg meg til et par uker hvor jeg kan få catchet litt opp på studiene og lade batteriene litt. Det må også til!

Nå har endelig internett ordnet seg, så krysser fingrene for litt jevnere blogging fremover også 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg