“Jeg vil være Noora”

“Men du er ikke Noora…”

Jeg kan være så lettpåvirkelig at det er flaut. Jeg re-watcher SKAM, og nå virker det plutselig som en god idé å klippe håret i en bob og bruke knæsj-rød leppestift hver dag. Men jeg har brukt flere år på å spare ut håret, så i stedet kjører jeg et Noora-inspirert antrekk. Litt kjedelig antrekk da, et belte og en matchende klokke hadde gjort seg.

Jeg elsker de nye hanskene mine forresten! Jeg var så usikker da jeg kjøpte dem, ettersom jeg ikke helt visste om det ville passe med det jeg har, og min gyldne regel for slike ting og plagg er “kjøp svart, så passer det med alt og du blir ikke å angre”. Men i det siste har jeg vært så lei svart, og jeg synes disse hanskene bryter opp det mørke på en fin måte. Positivt overrasket ass!

Noe jeg ikke er positivt overrasket over er kvaliteten på disse bildene. De er tatt med speilrefleks, og mobilen min tar bedre bilder enn dette her liksom…. Trenger nytt objektiv, men jeg tar sjeldent bilder med speilrefleksen… I dunno. Men jeg har jo lenge hatt en drøm om å poste bilder av “dagens antrekk” de dagene jeg er fornøyd med det, ettersom jeg er så glad i fashion, klær og sånn. Og da hadde det vært kjekt om jeg hadde blitt fornøyd med bildene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg