Kliniske undersøkelser

Nå som vi har fått internett på stell prøver jeg å være flink til å blogge, men det er lettere sagt enn gjort når man studerer på fulltid. På tirsdagen måtte jeg igjen droppe pole på grunn av skole. Det er ikke verdens undergang, og jeg tenker å komme meg på trening på torsdag. Men sånn blir det.

I løpet av februar har jeg to arbeidskrav som skal leveres inn, en matteprøve og en delprøve. Og siden mye er praktisk arbeid tar det litt ekstra lang tid. Da må vi både forstå teorien og klare å anvende den i praksis. I tillegg har vi en haug med glass-sliping oppgaver som skal leveres inn i slutten av april, og jeg skal jobbe i Harstad hele påsken. Så jeg burde virkelig få gjort ferdig så mange oppgaver som mulig asap!

Jeg er veldig glad for at vi har begynt med kliniske undersøkelser da! Det er krevende, men mye mer gøy enn å sitte med hodet i en bok og lese dag ut og inn.

 

Ville bare fortelle litt om hvordan det går som student 🙂 Håper dere har det fint!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg