PT time i pole

Det er litt varierende deltagelse på polestudioet jeg trener på. Nå har jeg ikke vært der så mange ganger, men til nå har jeg opplevd at det er så fullt at tre må dele stang, også akkurat passe fullt så alle får en stang hver, og i går var vi to stykker, lol. Men jeg ELSKER når det er litt lite folk, da blir det jo nesten som PT-time. Så kan jeg stille alle mulige spørsmål uten å føle at jeg opptar tida til instruktøren, og få masse tips, triks og pointers.

Det ble for det meste finpussing i går. Vi har en fireman-variasjon med turn-out og et strakt ben som jeg synes er sykt vanskelig. Og fan-kicken min er fremdeles meget tvilsom, haha! På slutten hadde vi litt ekstra lang tøying, og det trenger jeg BAD! Er blitt så stiv at jeg basically starter fra scratch 🙁 Blir lenge før jeg klarer Plus-sign igjen ass….

Be8jL8MgxAg

Skrytebilde fra økta i går 🙂 God og svett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg