Galla antrekk under 100-lappen

En liten storytime nå, så innlegget blir litt langt. Men dette var bare for bra til å ikke deles!

Helt siden jeg så Buffy som 10-åring har jeg ønsket meg en kjole lik den Cordelia har på seg på skoleballet i tredje sesong. Men jeg har aldri investert i en, ettersom den bare ville vært garderobe-pynt. Drar jo ikke på ball hver dag liksom.

 

Vel, om en uke er det galla for studentene i Kongsberg, og jeg sikret meg billetter tidlig i januar. Siden da har jeg lett desperat etter en kjole for anledningen. Jeg har også lett etter “Cordelia-kjolen” på alle mulige nettsider, uten å finne en jeg vil ha. Den eneste som liknet er en fra Nelly, som selvfølgelig var utsolgt i min størrelse. Jeg meldte meg på sånn “få mail når dette produktet er tilbake i din størrelse”, og to timer etterpå var det kommet en i retur i størrelse 36!! Men jeg ikke hadde lyd på telefonen, så jeg så ikke mailen før tre timer etterpå, og da var den borte igjen 🙁

Jeg fortalte Bettina denne storyen på skolen i dag, og etter skolen dro jeg på brukt-butikken rett over høgskolen for å lete etter et belte. Jeg fant ikke belte, men jeg fant kjolen! Den passer meg og alt, og den kostet bare 50kr!

 

Beste kuppet noen sinne! Skoene kostet 30kr også, så nå har jeg alt. Hadde jeg hatt en symaskin og vært litt dreven på det skulle jeg prøvd å mekke sånn splitt, men det får bli en annen gang. Jeg er i hvertfall dødsfornøyd! Poster selvfølgelig antrekksbilder når gallaen er om en uke, så får dere se kjolen på, med smykker, fint hår og sminke 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg