Leather pants

 

Det er “snøkaos” i Kongsberg i dag, og jeg er veldig glad for at jeg tilfeldigvis tok på meg denne buksa med imitert skinn. Jeg måtte kave meg gjennom en en meter høy vegg med snø da jeg gikk ut døra i morgest, men denne buksa er vann-avstøtende, så jeg slapp å bli gjennomvåt. Veldig nice! Husker disse buksene var veldig populær for noen år siden, typ 2013. Men er lenge siden jeg har sett noen med liknende bukser nå.

Jeg har fritime akkurat nå, så er bare hjemme en kjapp tur for å få tatt disse bildene før lyset forsvinner. Klokka 16 er det på igjen med studier, skal se om jeg får gjort ferdig undersøkelsene til arbeidskravet vi jobber med. Herregud som jeg gleder meg til å være ferdig! Føler vi har jobbet med dette arbeidskravet i en evighet nå!

Vi høres senere!

4 kommentarer
    1. Lykke til med arbeidskravet! Leverte inn et arbeidskrav her om dagen (selvom fristen ikke e før 9. mars) og i går kveld fikk æ det godkjent, hurraaa. Føles sykt bra å være ferdig med sånne ting! Syntes buksa va kul, og veldig snart. Skulle gjerne hatt ei sånn nu som det har snødd en del i Oslo også, haha 😀

    2. mairho: Haha thank you<3 den buksa her va ikke så dum i dag nei :')
      Åh, det e så deilig å bare få sånt unnagjort! Vi har sånn 3-4 arbeidskrav til som skal leveres før slutten av april, så æ blir nok ikke ferdig med det første, haha 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg