10 ting du ikke visste om meg

– Jeg er verdens største frossenpinne, noe som er litt ironisk da jeg er født i verdens nordligste by og har samisk blod i årene.

– Jeg foretrekker å trene i joggebukse fremfor tights. At folk synes treningstights er komfortable å ha på er beyond me.

 

– Hvis jeg skal spise brød, og det er en brødrister tilgjengelig, da MÅ jeg riste brødet. Ristet brød er så sykt mye diggere enn uristet brød.

– Jeg har aldri jukset på en prøve, og har supernoia for å bli anklaget for juks eller plagiat!

– Jeg var kristen før, og min første jobb var i Saltstraumen menighet.

(eneste bilde jeg har av meg som dirigent lol)

 

– Jeg har aldri knust en telefon, og har hatt alle telefonene mine til de har blitt ubrukelige eller stjålet.

– De siste 8 årene har jeg vært singel i omtrent 8 måneder. Tar forhold utrolig seriøst, heh!

– Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg, og får stadig høre at vi likner veldig på hverandre.

 

– Jeg er 165cm høy, altså ganske gjennomsnittlig.

– Jeg har ingen tatoveringer. Kunne godt tenkt meg en tatovering eller to, men jeg har rett og slett ikke orket å prioritere penger på det.

 

Noe du visste fra før av?

Ha en fin kveld <3

10 kommentarer

Siste innlegg