Princess

 

Dagens antrekk, inspirert av @mangorabbitrabbit på instagram. Jeg vil ha ALLE skjørtene hennes, hehe!

Så koselig at dere likte innlegget mitt i går! Haha, jeg synes det er skikkelig vanskelig å komme på slike fakta om meg selv. Har hatt det innlegget der i utkast i flere uker, og fra tid til annen lagt til et punkt når jeg har kommet på et. Så det var fint at det falt i smak når jeg hadde brukt så langt tid på det, lol.

Dagene går sin gang. Jeg ble ferdig med undersøkelsene til det ene arbeidskravet i går (hurra!), så nå trenger jeg bare å skrive selve oppgaven. Den skal leveres på søndag, og om en uke har vi deleksamen i matematikk, så denne uka er fullbooket med skole. Også galla for studentene på fredag da! Har noen baller i luften med andre ord, men jeg elsker det! Skal prøve å få tid til litt blogging mellom slagene 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg