In my makeup bag

Jeg er veldig fornøyd med sminken min faktisk. Jeg har testet ut mye forskjellig, investert litt her og der, og endt opp med produkter jeg liker og føler får jobben gjort. Jeg har kanskje ikke 40 øyeskyggepalletter og alle leppestiftene fra MAC, men det jeg har er ting som blir brukt og elsket.

Det eneste jeg egentlig kunne tenke meg annerledes er en ny concealer, da den fra Maybelline blir litt shiny utover dagen hvis jeg bruker den alene. Og mascaraen, den var et bomkjøp 🙁 Men jeg skal bruke den opp før jeg kjøper ny. Nekter å kaste bort penger, haha!

 

Hud

 

Øyne

 

Lepper

 

Hva er dine favoritt sminkeprodukter? 🙂

8 kommentarer
    1. Mye fint 🙂 Jeg bruker ikke så mye annen sminke enn mascara og eyeliner egentlig, men har litt ulike øyenskygger, leppestifter og litt sånt som jeg bruker en sjeldent gang 🙂 Alt fra Mary Kay 🙂

    2. Elevele: Tusen takk 🙂 Så gøy å høre om din sminke! Jeg har aldri testet ut Mary Kay før, men har hørt mye bra om det. Synes sminke er så spennende, det finnes noe for en hver smak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg