Dagens pole-økt

Der var ukas faste treningsøkt overstått! Det er pole-timer to ganger i uka, men jeg har hatt så mye skole i det siste at jeg bare har rukket en. Noen ganger blir det sånn da, og det er helt greit! Vi har vinterferie (eller studieuke som det heter på HSN….) om to uker, og DA skal jeg være klar! Da skal jeg på begge timene!

BfOtdOrg5ad

 

I dag motet jeg meg opp til å spørre om det går greit at jeg kommer litt før / henger litt igjen etter timene, for å jobbe med mine egne ting, tøye ut, filme til instagram og sånn. Og det går helt fint, sa hun! Så nå er jeg ærlig talt supergira på å trene masse, komme tilbake dit jeg var, og kanskje klare å pushe meg enda lenger. Det blir å ta litt tid tho, for en ordentlig invert er et krafttak for meg akkurat nå. Men jeg kommer dit!

 

Det er så digg å ha et ordentlig studio med faste tidspunkt å trene på! Nå har jeg en ordentlig plass å trene, og struktur rundt treningen. Da får jeg dans på tirsdager, styrke på torsdager, og før/etter timene kan jeg tøye ut ekstra og jobbe litt for meg selv. Og akkurat dette med faste tider er gull verdt for meg, for det sparker meg opp av sofaen. Vil jeg trene, så må jeg trene da. Jeg kan ikke ta det “i morgen”.

 

Trener du noe? 🙂

8 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen takk <3 Så kult at du trener styrke! Det skulle egentlig jeg også gjort, da man ikke får trent bena så mye i pole :p

    2. Så kult og gøy å trene med polestang! Har lyst til å lære meg det selv fordi det ser ut som knallgod trening, også er det utrolig kult, men det har visst blitt med tanken, hehe 🙂
      Jeg trener for det meste styrke- og kondisjonsøkter på treningssenter, og synes i grunnen det er gøy:D

    3. Mina Kanchan: Pole er sykt gøy, anbefaler alle å teste det ut 😀 Så kult at du trener styrke og kondisjon! Har alltid beundret de som klarer det, da jeg selv ikke har selvdisiplin nok til å trene på treningssenter :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg