Studentgalla 2018

 

Da var studentgallaen overstått! Alt gikk i ett sett i går, så det var så vidt jeg rakk å knipse et par antrekksbilder før vi måtte dra. Var veldig fornøyd med antrekket, og fikk mange fine komplimenter for kjolen! Det nederste bildet får veldig godt frem hvor glitrende den faktisk er, så jeg måtte bare ta det med. Kommer liksom ikke helt over at fant den på bruktbutikk.

Jeg prøvde også en ny hårfrisyre i går som ærlig talt var genial. Håret ser fint og voluminøst ut, akkurat som jeg liker det. Men det beste var at man ikke ser noen av strikkene eller hårnålene! Det er helt magisk, ser liksom ut som om håret bare er sånn. Mn jeg sliter med at håret blir ganske frizzy når jeg krøller det. Noen forslag til hva jeg muligens gjør feil, eller hvordan man kan få fine, myke krøller uten frizz?

 

Kvelden var organisert ganske bra synes jeg. Først var vi på Smeltehytta, hvor det var tapasbuffet og underholdning, og mulighet for å faktisk snakke med folk. Senere på kvelden var det afterparty på studentbaren, hvor det var høy musikk og dansing. Så kvelden hadde noe for en hver smak. Tok dessverre ikke så mange bilder, har en tendens til å glemme sånt når jeg har et gøy.

Formen i dag er litt daff, men jeg slapp heldigvis unna hodepinen jeg vanligvis får etter en skikkelig tur på fylla. Jeg føler at det var veldig greit at gallaen var på en fredag, så har jeg to dager på å komme meg lol. Resten av kvelden skal jeg ta det helt med ro og få gjort ferdig arbeidskravet. Neeesten ferdig nå!

Ha en fin lørdag alle<3

6 kommentarer

Siste innlegg