Matte-eksamen overstått!

Åh, nå føler jeg meg ti kilo lettere!

I løpet av gårkvelden ble jeg bare mer og mer panisk ettersom jeg repeterte pensum, og i dag var jeg så nervevrak at jeg lurte på om dette faktisk skulle bli dagen hvor jeg spyr under eksamen. Men herregud, det gikk faktisk bra! Noen A blir det nok ikke, men jeg er 99% sikker på at jeg består! Men det deiligste er å bare være ferdig med det og kunne puste ut. I allefall frem til neste eksamen i mai lol.

Også kom beltene mine i dag! De passer meg perfekt på nest innerste hull når jeg har på meg high waist jeans, så da har jeg litt å gå på om jeg skulle ønske å bruke low waist jeans. Så nå blir det mange antrekk med jeans fremover, hehe! Har gledet meg sånn til å få dem 🙂

 

Sliter du med eksamensangst?

12 kommentarer

Siste innlegg