Første pole-video!

I dag var det time i pole koreografi, og det gikk heldigvis veldig greit. Har ikke vært på koreografitimene de siste par ukene på grunn av studier, så var redd jeg skulle henge litt etter. Men dansen flyter faktisk mye bedre nå, og de vanskeligste trinnene begynner å feste seg i muskelminnet.

Etter trente jeg litt på egenhånd sammen med et par andre jenter, og fikk endelig tatt meg noen runder på spinning pole. Det er jo favoritten min, jeg synes alt ser så fint og elegant ut med en gang stanga snurrer rundt. Jeg øvde også litt på invert, som jeg faktisk fikk til i dag! Det blir nok enda noen uker til før jeg har aerial inverten min tilbake, men styrken begynner i allefall å komme seg.

Ooooooog jeg filmet og postet min første video på instagram. Bare ett år siden forrige video, haha! Så nå tror jeg vi trygt kan si at jeg er tilbake for fullt 😀

BfbrogfAPRS

Men jeg er ikke ferdig ennå! Etter en liten time med egentrening prøvde jeg ut tease-dance for første gang. Det var sykt, jeg er hekta og MÅ være med på de neste tease-dance timene fra nå av! Det var høyt tempo, og jeg synes det var vanskelig, ettersom min erfaring innen dans ligger under amatør-nivå. Men man blir bare bedre ved å øve 🙂

Da har jeg hatt matte-eksamen i fem timer, og trent i tre timer, så vil tørre påstå at både hode og kropp har fått kjørt seg godt i dag. Nå venter jeg bare på at Jonas skal komme hjem, så blir det pizza og sove. Det blir deilig!

God kveld alle<3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg