7 ting jeg skal gjøre i sommer

Guh, så lei jeg er av vinter og kulde. Jeg vil ha sol, sommer og varme NÅ! Vi kan like gjerne hoppe over påsken for min del altså. Men verden fungerer ikke slik, så jeg får heller lide i stillhet og glede meg til alle tingene jeg skal gjøre i sommer. Shit, som jeg gleder meg!

 

Jobbe

Jeg har fått jobb som ferievikar hos Brilleland i Harstad, så jeg skal jobbe der hele sommeren 🙂 Det blir bra, for jeg jeg trenger en ny pc til studiene, og penger til en ny pc kommer ikke ut av det blå. Leker med tanken på å investere i en macbook air, så kan jeg bruke den til både skole og blogg.

 

Sole meg

Hååååååper vi får grei temperatur her i Kongsberg før jeg drar til Harstad, for jeg vil prøve å bli tan i år! Og det går ikke i Harstad, haha. Men da jeg flyttet til Kongsberg i høst hadde vi sommer i rundt 3 uker, og det var nok til at jeg måtte kjøpe en mørkere foundation. Så håpet er der!

hqBW8cMMIo

Ta antrekksbilder ute

Om jeg skulle prøvd å ta antrekksbilder ute nå hadde dere bare sett meg og hvitt, lol. Dessuten er det så kaldt at jeg VIRKELIG ikke vil stå ute lengre enn nødvendig. Men i sommer, da skal jeg gå utenfor komfortsonen min og ta fine bilder ute til dere!

 

Bade

Jeg er en skikkelig badenymfe, og det er få ting i verden som får meg til å føle meg så fri som å bade ute.

BI0XB3njAUG

Bruke alle skoene

Jeg har to par vintersko, og sikkert 10 par sko for snøfritt føre. Det er sykt irriterende, for jeg synes at sko kan gjøre så mye for antrekket, og jeg er stuck med to par å veksle mellom de neste par månedene. Så i sommer skal jeg få brukt alle skoene mine som jeg ikke får brukt nå!

 

Trene pole

UTE! Jeg leter for tiden etter en måte å få frakta x-stagen opp til Harstad slik at jeg kan trene når jeg er der i sommer. Blir for dumt å ikke trene pole i to måneder. I tillegg til at x-stagen var så dyr at det bare er bortkastet om jeg ikke får brukt den.

67ye29MMF1

Nyte å ikke ha skole

Kanskje det jeg ser mest frem til. Jeg blir jo å jobbe det meste av sommeren, men jeg får i hvertfall ettermiddagene helt fri! Åh, klarer nesten ikke forestille meg hva jeg skal bruke all fritiden min på.

 

Hva skal du gjøre i sommer? 🙂

8 kommentarer
    1. Åååh for et fint innlegg, æ har gått og tenkt på sommer heile denna uka! E så lei av snø og kulde :-(( Glede mæ sykt, tida går heldigvis fort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg