Om meg

Hei og velkommen til bloggen min (:

Jeg heter Lisabeth Marie Hogefeld og er 24 år. Jeg er fra Harstad, men flyttet til Kongsberg høsten 2017 for å studere optometri ved Høgskolen i Sørøst-Norge.

Bloggen handlet lenge hovedsaklig om poledancing, men etter jeg begynte på skole igjen har bloggen fått et mer hverdagslig preg, og jeg blogger nå fritt om det som måtte falle meg inn. Jeg interesserer meg mye for klær og poledancing, så naturligvis blir det en del bilder av antrekk og innlegg om treningsøktene mine på her bloggen. Om du ønsker å lese mer om poledancing kan du sjekke ut kategoriene “pole” og “dagens økt” her på bloggen, eller ta en tur innom instagrammen min @liandcats for videoer og bilder av hva jeg kan gjøre på stanga 🙂

Takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen en kommentar slik at jeg får besøkt din blogg 🙂


Kontakt: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg