PoleDANCE

 

Ettersom instruktøren vår er syk i dag ble det en kort økt. Fikk lurt meg ned til studioet når de hadde salsakurs i den andre salen, slik at jeg i hvertfall fikk trent litt! Instruktøren tar seg nemlig litt vinterferie også, så det blir ikke pole på torsdag 🙁 Så da måtte jeg nesten få trent i dag!

Det ble en kort økt, og jeg hadde null grep med beina. Tuller ikke når jeg sier at jeg ALDRI har hatt så dårlig grep med beina før. Kunne ikke sitte på stanga en gang, haha! Men da fikk det bli litt styrke med fokus på strake ben, og freestyle på slutten. Freestyle er ikke noe jeg er flink til å prioritere, så det suger jeg mildt sagt på. Cringer litt når jeg ser videoene etter trening, haha! Men man blir bare bedre av å øve 🙂

Et lite bildedryss fra økten

 

Har du prøvd pole? 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg