Militært

 

Elsker den monokrome looken, og tenker å kjøre en svart snart også. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke er så glad i militær-grønt, men tror jeg må revurdere den påstanden. Har militærgrønn jeans, strikkegenser, crop topp og clogs. Ikke rent lite med andre ord, haha!

Denne vinterferien tror jeg må være den kjedeligste vinterferien noen sinne. På planen i dag er skolearbeid, skolearbeid og enda litt mer skolearbeid. Er jeg heldig får jeg tid til en husvask litt senere. Lyspunktet er at jeg kan sove lenge, og ikke må være så streng på når jeg legger meg. Og har tid til å dolle meg opp. Og får prioritert bloggen uten at det er stress. Men serr, ei i klassen er på togreise gjennom europa nå. Hvor kul vinterferie er ikke det? En vakker dag skal jeg også gjøre sånne kule ting!

Hva skal du gjøre i dag? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg