Tech Wants

Tripod HER  /  MacBook Air HER  /  Fotolampe HER  /  Olympus Pen HER  /  Objektiv HER  /  Filter HER

Altså, jeg er en “firm believer” av at man IKKE trenger dyrt å fancy utstyr for å blogge. Eller for å gjøre noe annet heller. Det er veldig mange som tror at de trenger en speilrefleks for å blogge, og slik er det absolutt ikke! Men det skader jo ikke å drømme litt, hehe!

Jeg ønsker meg virkelig en ny tripod, for det jeg har nå er ikke av så god kvalitet. Objektivet jeg bruker nå er litt tungt, og her om dagen så datt bare hele speilrefleksen av tripoden og ned i gulvet! Dere kan tro jeg fikk hjertebank da! Kamera og objektiv overlevde heldigvis, men vil helst unngå flere uhell i fremtiden. Også vil jeg ha en tripod som tillater meg å fotografere i portrettformat, for det kan jeg ikke med den jeg har nå.

Noe bloggutstyr du ønsker deg? 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg