Poledance – Varmere vær pls

 

Ugh, hater dette været. Jeg produserer jo nesten ikke kroppsvarme, så det tar evigheter å bli såpass varm på beina at jeg faktisk kan gjøre litt morsomme ting. Det var så kjekt når pole-timen ikke var sist, for da var liksom det oppvarmingen min til jeg skulle ha egentrening. Men nå blir egentreningen oppvarming til jeg skal ha styrketrening eller koreografi. Det går greit, men jeg skulle gjerne hatt maks grep til egentreningen slik at jeg fikk grepet til når jeg øver på litt mer avanserte ting. Hvis vi bare kunne fått plussgrader snart tror jeg det hadde hjulpet sykt på!

 

Vi får se om jeg poster video i morgen, dere får nå et lite bildedryss fra økta i hvertfall. Merker at jeg blir sterkere, nå klarer jeg sånn høvelig aerial invert. Ellers begynner faktisk fan-kicken min å bli bedre! DET hadde jeg aldri trodd! Så det hjelper på å ha en instruktør som pusher meg. Pointen har også bedret seg betraktelig, og vil tørre påstå at jeg har bena i point oftere enn i flex. Om jeg bare nå får litt mer muskler i låra slik at jeg kan ha strake ben for alltid hadde jeg blitt lykkelig!

Har du satt deg noen treningsmål for 2018? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg