Nytt kontor + DIY marmorskrivebord

Åh, nå har jeg endelig fått fikset meg kontor! Da jeg flyttet til Kongsberg var alltid planen at jeg skulle få mitt eget “kontor”, slik at jeg fikk en ordentlig plass å jobbe med skole. Men i alt flyttestresset glemte vi helt av å kjøpe stol til meg, og planen har vært på vent siden da. Men nå i helga hadde vi besøk av Ida Elise og Joakim som hadde med seg bil, så da fikk vi kjørt til Jysk og kjøpt meg stol! Nå har jeg fikset litt, og ordnet meg en fin kontorplass i gangen.

 

Det mangler fremdeles litt personlig preg, også synes jeg ikke lyset her inne er så fint. Så etter hvert satser jeg på å få inn en gulvlampe, en plante, noen steiner og et gulvteppe. Ellers trenger jeg også en skøyteledning, da den eneste stikkontakten her inne er på motsatt vegg, og det hadde ikke vært så kult å snuble i ledningene på vei til badet.

Et lite før-bilde

 

Jeg har også lagt kontaktplast med marmor-mønster på skrivebordet. Skrivebordet fikk litt hard behandling under flyttingen, så det trengte en liten glow-up. Også har planen i 7 måneder vært å legge samme kontaktplast på bordplata til salongbordet i stua, men jeg er sååååå redd for å fucke det opp at jeg ikke har turt, haha! Så da var det fint å få øvd meg litt på skrivebordet først. Tenker også å gjøre noe med håndtakene på skuffene, og kanskje spraylakkere stolbena i gull.

 

Jeg er i hvertfall kjempefornøyd! Nå slipper jeg å gjøre matte i sofaen, og har en egen plass hvor jeg kan jobbe med skole og bloggen uten å bli forstyrret av Jonas når han gamer. Nå krysser jeg bare fingrene for at edderkoppene holder seg unna, de ELSKER nemlig gangen vår 🙁

Har du en egen “kontorplass”? 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg