TBT – Da jeg startet bloggen

Noe dere kanskje ikke visste er at denne bloggen er 4 år gammel. Tror faktisk aldri jeg har vært aktiv på en og samme blogg i så lang tid, haha! Til sommeren har jeg faktisk blogget i hele 10 år, og jeg har alltid blogget for “min egen del”. Med det mener jeg at jeg har skrevet innlegg som kun har vært interessant for meg å lese. Innlegg som “i dag har jeg vært på jobb også spiste jeg mammas kjøttkaker til middag”. Ikke veldig inspirerende.

Så jeg opprettet lisho.blogg.no i 2014 for en fresh start. Planen var å skape den bloggen jeg alltid hadde ønsket meg. En blogg med antrekksbilder, innkjøp, poledance og tips, skrevet for å inspirere andre. Den bloggen jeg har i dag med andre ord. Men veien dit har vært lang og vaklende, så jeg tenkte å ta dere med på en liten reise gjennom arkivet, og kikke litt på hva jeg egentlig har drevet på med frem til nå.

 

/ 2014 /

Den nye bloggen startet tilsynelatende bra. Jeg postet et antrekk, innlegg med innkjøp, skrev om klipp hos friøsren, og tok bilder med speilrefleksen den første måneden. Det gikk dessverre ikke lang tid før kvaliteten på innleggene begynte å dale, og etter den første måneden var de fleste innleggene det jeg kaller “klageinnlegg”. I mars 2015 bestemte jeg meg for at bloggen fra da av utelukkende skulle handle om poledance, siden alt det andre jeg postet bare var meningsløst tull.

 

/ 2015 /

Da jeg begynte på skole igjen høsten 2016 ble poledance kraftig nedprioritert, og bloggen ble igjen en hverdagsblogg. Jeg blogget ikke mye, og de gangene jeg blogget var det for å fortelle hvorfor jeg ikke hadde blogget. Å gi alt på skolen og samtidig prøve å prioritere andre hobbyer er virkelig ikke den enkleste saken i verden!

 

/ 2016 og 2017 /

Og slik fortsatte det egentlig frem til nå nylig. I februar tok jeg mine første antrekksbilder på lenge, og det gikk opp for meg at dette kan jeg jo faktisk gjøre jevnlig. Så jeg begynte å blogge jevnlig igjen, og jobber nå med bloggen på hobbybasis. Det er gøy å “leke toppblogger”, og selv om jeg ikke har flere tusen lesere eller tjener fett på det jeg gjør er jeg så fornøyd med min egen blogg at det lett er verdt det!

 

/ 2018 /

Har du blogget lenge? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg