Poledance – Enklere triks

Ettersom det var dansemarathon på Release i dag fikk jeg ha egentrening i polestudioet. Siden jeg ennå jobber med å få styrken tilbake ble det en god blanding av enklere triks, og litt styrketrening på agendaen. Jeg fikk også filmet en god del, faktisk er det ikke mer lagringsplass igjen på telefonen min nå, så da blir det video om et par uker!

En liten teaser 🙂

 

Åh, V-spinnen min (bilde nr. 3) er blitt så fin! Jeg så ikke det før jeg så gjennom videoene nå etterpå, og nå vil jeg ikke gjøre annet enn å øve på den! Selv om den er blitt fin er den fremdeles kjempetung å holde, jeg klarer vel å holde den i tre sekunder før bena begynner å falle mot bakken. Men hvis jeg klarer å øve på den hver trening fremover tror jeg at jeg skal klare å forlenge tiden litt 🙂

Har du trent i dag? 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg