Uken som var #6 // Antrekk, Harstad ++

Hei alle ♥ Enda en uke er gått, og det er tid for ny oppsummering av uken som gikk!

 

Oppsummering

Tidligere denne uken var det ganske hektisk. Vi har begynt på nytt arbeidskrav OG ny lab-oppgave på skolen, og de fleste var ganske gira på å få gjort undersøkelsene ferdig før påsken begynte. På torsdag reiste jeg til Harstad, og etter en litt stressende reise (jeg blir alltid stressa av å reise haha) ble det full avslapping hjemme for å lade batteriene før min første uke i ny jobb!

 

Ukens opptur

Å komme hjem til Harstad! Det er så luksus å være her, jeg føler meg så trygg, komfortabel og hjemme her. Jeg sliter på ingen måte i Kongsberg, men det er bare noe eget med å komme tilbake hit. Være i den kjente byen, i mitt barndomshjem, på mitt gamle soverom, sitte i den velkjente stuen, spise Esso-burger… Så deilig å være hjemme ♥

 

Ukens høydepunkt

Å kjøre bil! Jeg elsker å kjøre bil, det er så deilig å sette på noe digg musikk og kjøre seg en ordentlig langtur i fint vær! For ikke å snakke om hvor praktisk det er å ha bil, uansett hvor jeg skal og hva jeg skal kan jeg sette meg i bilen og kjøre dit. Så kjekt!

 

Ukens nedtur

At jeg ikke har fått trent noe pole 🙁 Siden jeg reiste på torsdag hadde jeg kun mulighet til å trene på tirsdag, og da fikk jeg selvfølgelig urinveisinfeksjon…. Så nå blir ikke neste pole-økt før den 5 april.

 

Ukens mest leste innlegg

Poledance – Hvorfor du burde teste det ut

OOTD – Naturell

On my way!

 

Ukens antrekk

Det grunge-inspirerte antrekkt må være ukens antrekk! Veldig komfortabelt og enkelt, og liker sammensetningen av plaggene.

 

Ukens innkjøp

Jeg har faktisk unnet meg selv litt nytt denne uken. Det ble to deilige gensere fra H&M, en ny foundation og Fix+ Prep and Prime fra MAC. Tenker å skrive en anmeldelse av foundationen straks 🙂

 

Har du kjøpt deg noe nytt denne uken? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg