Uken som var #8 // Hjemreise, stretching, studier ++

Hei dere ♥

Jeg tok meg en skikkelig “frihelg” og har derfor vært borte fra bloggen et par dager. Som jeg nevnte på fredag har jeg kommet helt inn i pole-bobla, og når jeg først er så inspirert liker jeg å utnytte det til det maksimale, så de siste dagene har jeg jobbet mye med pole i form av stretching, research og skriving av koreografi. Oooog jeg vil ikke spamme ned bloggen med pole, så da tok jeg like så greit litt fri fra bloggen. Men, over til uken som var!

 

Oppsummering

Denne uken har vært litt delt. De første par dagene var jeg i Harstad, og det virker allerede som en evighet siden! Natt til torsdag var jeg endelig hjemme i Kongsberg, og klar for siste innspurt på en oppgave jeg måtte ha ferdig søndag kveld. Ellers har jeg som sagt vært helt i pole-bobla, og det fryder meg så mye å være der igjen! Elsker pole, og den beste følelsen er å være super-inspirert!

 

Ukens opptur

Å komme hjem til Kongsberg, Jonas og hverdagen. Her er det mye varmere i været, snøen er på vei bort og gatene er bare for is og snø. Det var så godt å endelig få etterlengtet kos og oppmerksomhet (haha) fra Jonas igjen, og ikke minst å sove sammen. Det er så undervurdert synes jeg, å ha noen å sove sammen med.

 

Ukens høydepunkt

At tøyingen min har begynt å gi resultater! Jeg nevnte tidligere her at jeg begynte å tøye daglig i påskeferien, og nå får jeg leggen ned i gulvet i jentespagaten og kan endelig støtte meg på albuene i guttespagaten. Sistnevnte har jeg aldri klart å gjøre før, så den er jeg ekstra stolt over! Begynner å se et lys i tunnelen, og er så spent på å se progresjonen min fremover. Tenk hvis jeg en dag faktisk får spagatene mine?! Åh, det er drømmen!

 

Ukens prosjekt

Koreografien jeg jobber med nå. Jeg er helt oppslukt, og kan ikke vente med å komme meg ned til studio for å teste den ut! Krysser bare fingrene for at jeg klarer å være disiplinert nok til å faktisk få øvd den ordentlig inn, slik at jeg får postet video. Denne inspirasjonen og motivasjonen varer jo dessverre ikke evig, og det er da det blir hardt å gjennomføre..

 

Ukens mest leste innlegg

11 grunner til hvorfor du burde starte en blogg

5 ting jeg skal i april

OOTD – Strikket

 

Ukens antrekk

 

Ukens treningsøkt

Ukens økt var på torsdag, hvor vi øvde en del på styrke, triks og spins på Release. Instruktøren vår driver og planlegger et kurs i spinning-pole mot sommeren, så vi prepper for det akkurat nå. Jeg gleder meg masse til kurset, selv om jeg allerede er ganske kjent med spinning-pole er det alltid noe nytt å lære!

 

Pleier du å bli helt oppslukt av nye prosjekter og idéer? :p

20 kommentarer

Siste innlegg