New In + en liten talk

Long time, no see!

Jeg tok meg først en liten bloggpause for å jobbe med pole, men nå har jeg vært borte i nesten to uker. Det er ingen dramatisk grunn, jeg har rett og slett bare vært litt “blue”. Det skjer i perioder, at jeg mister livslysten helt og ikke finner glede i å gjøre noe som helst. Pole er ikke gøy, blogg er ikke gøy, foto er ikke gøy, å spille er ikke gøy, jeg føler at livet har mistet mening og det eneste jeg vil gjøre er å sove eller stirre i veggen… Det er ikke alvorlig, bare veldig kjipt og kjedelig. Men det går heldigvis over. Det var i hvertfall det som var casen forrige uke, denne uka hadde vi innlevering i optoteknikk (9 praktiske oppgaver som skulle leveres inn) og en delprøve, så jeg har vært helt hung up på skolearbeid denne uka. Men nå er jeg tilbake!

Over til innkjøpene mine. Jeg fikk lønna for da jeg jobbet i påsken, så jeg har unnet meg selv litt nytt. Først ut er regntøy!

 

Fresht regntøy er noe jeg har ønsket meg lenge, faktisk har jeg ikke eid et par regnstøvler siden jeg var barn. Så når støvlene jeg hadde ønsket meg var på 50% avslag måtte jeg slå til! Støvlene er den sorte modellen av Original Tall Gloss fra Hunter. På Cubus hadde de også “Big Smile Day” på fredag, så da fikk jeg endelig kjøpt jakken jeg har ønsket meg med 30% avslag. Elsker den sennepsgule fargen, den passer med mye av det andre jeg har i garderoben, og vil lyse opp en grå regnværsdag. Så godt å endelig ha fint regntøy, nå er jeg forberedt!

 

På Cubus var det også 20% avslag på all kosmetikk, så da ble det litt beauty-stuff også! Jeg har lenge ønsket å teste ut å legge løsvipper under vippekanten, så jeg kjøpte inn nye vipper og lim for å teste ut. Jeg er ikke så stor fan av løsvipper da de alltid løsner i kantene etter noen timer, og det ser ikke så fint og naturlig ut. Men jeg HATER å bruke masse mascara om sommeren, så jeg var veldig interessert i dette konseptet. Skriver innlegg om hele prosessen + resultater i morgen! Her er et lite bilde med vippene på 🙂

 

Jeg gjør husvask denne helga, så jeg tenker å teste ut Chrome Nails når jeg er ferdig, slik at neglelakken ikke blir ødelagt med en gang av skrubbing og vasking. Nå er jeg ferdig med full vask av både stua og soverommet, og det føles så godt! Det har også blitt helt glemt bort de siste to ukene, så det var mildt sagt på tide. Nå er jeg virkelig klar for eksamensperioden!

Håper dere har hatt det fint, så blogges vi i morgen ♥

20 kommentarer

Siste innlegg