Forventninger vs. virkeligheten

Mine planer for sommeren / når eksamen var over

1. Være ute og nyte været hele tiden

2. Gjøre kule ting som å utforske Kongsberg, ta antrekksbilder og plukke blomster

3. Pynte meg og utnytte sommeren ved å gå i søte sommerklær og bruke kawaii sommersminke

4. Trene masse pole

 

Meg siden søndag:

 

Neida, jeg har faktisk gjort litt. Har vasket leiligheta, ryddet i boden (omg endelig fikk jeg den byrden av skuldrene mine!), trente pole på tirsdag, og vært en tur ute og spist is. Men hva har jeg gjort ellers? Økt spilletiden min på Hammerwatch…. Drastisk. Altså, jeg elsker videospill, men det er så farlig avhengighetsskapende! Tenk at man kan ha det så gøy uten å gjøre noe annet enn å skru på datamaskinen?

Ellers har jeg begynt å tenke på at jeg skal til Harstad snart, og begynte å skrive pakkeliste i dag. Og jeg prøver for harde livet å begrense meg selv, men slik det ser ut nå må jeg ha minst 2 kofferter… Også skal jeg prøve å få med meg stanga også. Herregud, det blir en dyr reise! Jeg tenker at det blir rettferdiggjort av at jeg tross alt skal være der i to måneder, men økonomien hører liksom ikke på hva som er rettferdig og ikke.

 

Situasjonen er også den at det åpenbart kommer til å bli litt shopping i Harstad, og det skal jo hjem igjen. En god del av tingene jeg tenker å kjøpe er også ganske store eller tunge. En ny pc er øverst på prioriteringslisten, også vurderer jeg gitar og Nintendo Switch. Uff, vi får se!

Nå skal jeg snart trene mer pole (produktivitet, hurraaaaa), så vi blogges neste gang jeg føler at jeg har noe som er verdt å dele!

8 kommentarer

Siste innlegg