OOTD – Lady in red

 

Jeg hadde en skikkelig ufotogen dag i dag, som er interessant. Før tok jeg aldri selfies, fordi jeg varveldig ufotogen og aldri ble fornøyd, men etter jeg begynte å jobbe mer aktivt med bloggen og ta masse bilder har jeg “lært” meg å bli fotogen. Eller i hvertfall lært noen poseringer og triks som funker for at jeg skal ta meg litt bedre ut på bilder. Og siden februar har jeg egentlig ikke slitt noe særlig med at jeg blir misfornøyd. Før i dag. Jeg hadde egentlig tenkt til å avfeie det hele, og bare poste bildene over hvor man ikke ser ansiktet. Men i frykt for at dere ikke skal tro på meg, skal jeg poste et knippe bilder av ansiktet mitt fra i dag.

Haha uff, det er ikke alltid like lett! Men noen dager vil ikke trynet samarbeide, og sånn er det bare. Heldigvis kan vi i det minste le av det :’)

10 kommentarer

Siste innlegg