Busy working girl

 

Her er et lite knippe bilder fra uka. Siden sist søndag har jeg hatt så mye å gjøre at jeg så vidt har rukket å puste i mellom slagene, så derfor har bloggingen blitt deretter, hehe! Jeg har vært i opplæring på jobb fra mandag til fredag, og om kveldene har jeg sjonglert å henge med mamma og venner. Nå i helga har jeg heldigvis fått litt tid til å slappe av, samt gjøre litt andre greier. I går prøvde jeg og mamma å lage mozzarella (løypen var visst blitt dårlig, så det gikk ikke så bra haha), og i dag ble det en tur til tv-tårnet for å ta en liten treningsøkt.

Haha uff, dette er liksom det evige dilemmaet. Enten så gjør jeg ingenting og har som resultat ingenting å blogge om, eller så gjør jeg masse og får aldri tid til å blogge. Det er liksom ingen mellomting, haha! Men skal prøve å få oppdatert litt oftere fremover, så blogges vi etterhvert. Håper dere har det fint <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg