Min nye baby

 

Hehehe, jeg må nok krype til korset med halen mellom bena, for sist sa jeg at jeg skulle prøve å få blogget litt oftere. Og det skjedde jo ikke… MEN! Nå er det en gledens dag, for jeg har endelig fått meg ny pc! Det er litt trist, for jeg var veldig fornøyd med den gamle. Men skjermen har takket for seg, så det var på tide med en ny. Den nye er også mindre, lettere og mer stille, så nå gidder jeg kanskje å ta med pc til skolen. Btw, så merker jeg veldig godt at jeg begynner å bli gammel nå som jeg har ordnet med den nye pc-en. Da jeg var yngre var det helt euforisk å ordne en ny telefon, mp3-spiller, pc osv. Nå derimot blir jeg bare irritert og utålmodig, haha!

 

Til tross for situasjonen med den gamle pc-en (har operert med halv skjerm siden april nå haha) er ikke det grunnen til at jeg ikke har blogget. Jeg har vært så sykt opptatt, blant annet fikk jeg den nye pc-en på onsdag, men jeg har ikke hatt tid til å ta den ut av esken før nå. Jeg har jobbet mandag til lørdag, for det meste 12-20, så jeg rekker liksom å ordne meg og spise frokost om morgenen, og spise middag og være litt sosial om kvelden. Jeg har det veldig gøy da, og trives med å ha ting å gjøre. Men litt kjipt at det går sånn ut over bloggen.

Jeg har vært litt flink til å bruke kameraet, så her kommer et lite bildedryss fra den siste uka. Det blir litt rotete og teit med så mange bilder uten kontekst, men det blir liksom litt feil å ikke poste dem heller :p

 

Vi blogges senere ;*

8 kommentarer

Siste innlegg