På ønskelisten NÅ

Siden jeg jobber mye i sommer går hjernen min på høygir for å finne ut hvordan jeg kan få mest mulig ut av pengene. Men ønskelisten min er aaaaalt for lang, haha! Det er så mye jeg ønsker meg, ting jeg har ønsket meg i mange år, noe som er nødvendigheter, og selvfølgelig ønsker jeg å fylle litt på garderoben. Her er alt jeg ønsker meg akkurat nå, så får vi se med tiden hva jeg velger å bruke penger på og ikke.

 

Skolestart-pakke

Det ble lite nytt til skolestart i fjor, siden flytte-prosessen slukte opp alle pengene. Nå har jeg nettopp fått ny pc, så jeg ønsker meg litt snacks til den, blant annet etui, skin og ekstern harddisk. Ellers trenger jeg viiiirkelig en skolesekk. Valget står mellom en sekk og en pc-veske i skinn, men vil virkelig ha begge… Og en ordentlig vannflaske, har gjenbrukt en flaske fra Tine Isklar i hele år haha!

 

Rødt hår

Siden jeg begynte å se Riverdale i fjor har jeg forelsket meg helt i håret til Cheryl Blossom, og har siden ønsket å teste ut ginger-trenden. Og for å få det riktig vil jeg aller helst gjøre det hos frisør, men det koster selvfølgelig litt… Jeg kunne virkelig tenkt meg å gjøre noe med håret, og å gå ginger virker som et fint alternativ til de rosa og lilla-fargene jeg vanligvis ønsker meg.

 

Oppdatert garderobe

Mye vil ha mer, hehehehe. Jeg ønsker meg virkelig flere gensere, føler det er mange farger og “modeller” som mangler i garderoben. Av bukser er en “latex” modell fra Freddy WR.UP høyt på ønskelisten, den har jeg ønsket meg i mange år nå, men den er litt dyr. Er ennå på utkikk etter den perfekte “dress-buksen”, også ønsker jeg meg en stripet bukse. Av sko trenger jeg nye vintersko, og et par lave “business-flats” i skinn er på ønskelisten. Klokke er også noe jeg har ønsket meg lenge, veskene mine synger på siste vers, og jeg er blitt helt besatt av belter. Øredobbene jeg alltid bruker er blitt stygge og fæle, så tenker også å investere litt penger i et ordentlig par fra gullsmed, slik at de kanskje varer litt lenger.

Nintendo Switch

Har vært på ønskelisten siden jul. Dyrt, men faen så gøy! Også kommer Super Smash til Switch snart, og det TRENGER jeg. Trenger å øve meg, er sykt lei av å tape mot Jonas og Sondre haha!

 

Nye bh-er

Den nyeste bh-en min er vel 3 år gammel nå, og den jeg bruker oftest er rundt 8 år gammel, så det er nok på tide med en liten oppdatering av undertøysskuffen nå, haha! Har veldig lyst til å teste ut bh-ene fra MyMuse, de ser så fine ut!

 

Falske planter

Siden disse baby-plantene mine bare dør uansett hva jeg gjør tenker jeg å gå over til falske planter. Gidder ikke å bruke flere tusen kroner på planter jeg ikke klarer å holde i live, jeg får heller vente med å utvikle mine grønne fingre til jeg faktisk har råd til å prøve og feile litt. Så noen falske planter står høyt på ønskelisten nå!

 

 

Hva er på din ønskeliste akkurat nå?

14 kommentarer

Siste innlegg