Verdens fineste har bursdag!

Og med verdens fineste mener jeg selvfølgelig kjæresten min, Jonas <3

 

Jonas blir hele 28 år i dag! Litt skummelt at vi begynner å bli så gamle, vi har vært sammen i snart tre år, så da vi ble sammen var han bare 25. Sært hvor fort tida går, og jeg føler fremdeles ikke at vi er skikkelig “voksne” enda. Men det er ganske digg å fremdeles føle seg ung og “carefree”, haha, så jeg klager ikke!

Tilfeldigvis hadde jeg også fri i dag, så jeg har fått vært sammen med Jonas heeeele dagen. Vi var litt lenge oppe i går og så de to første episodene av Kiss Me First, så fikk vi sove ordentlig ut i dag. Deretter bar det ut til hytta til Jonas sin familie for grilling i “finværet”, hehe. Men Jonas hadde ønsket seg grillmat, så da blir det grilling, selv om været ikke er helt topp. Deretter ble det litt sosialt samvær med familien, kake og litt gaver, superkoselig! Og til helga blir det feiring med venner 🙂

 

Håper du har hatt en fin dag, vennen. Elsker deg <3

6 kommentarer

Siste innlegg