10 ting du ikke finner i mitt klesskap

Ikke ta det personlig om noe på listen er noe som du elsker, mote og stil er individuelt og det som passer deg passer ikke nødvendigvis meg 🙂 Dette er en post just for fun, ikke noe annet! Og man skal aldri si aldri, kan godt være jeg endrer mening om et års tid, haha!

 

Skjorter – Jeg synes rett og slett ikke at jeg kler skjorter. Jeg har eid et par skjorter tidligere, men de ble aldri brukt så jeg donerte dem bort. Vet mange mener at det er et “must” med en stilren hvit skjorte, men hva er vitsen når det aldri blir brukt? Unntaket er en oversized herreskjorte, men det låner jeg bare hos Jonas 🙂

Camisole – Enda et plagg jeg ikke synes jeg kler i det hele tatt. Skulle absolutt ønske jeg gjorde det, de er jo så fine og delikate!

Stiletthæler – Jeg har ennå til gode å finne et par stiletthæler jeg synes er gode å gå i. At folk klarer å bruke slikt til hverdags er beyond me! Til fest også, for den saks skyld.

Grafiske t-skjorter – Joda, jeg har et par t-skjorter med print, men de brukes til sløving. Jeg blir fort lei av t-skjorter med grafiske design fordi de blir for unike. Også kjøper jeg flere fordi designene alltid er kule og unike, også klarer jeg aldri å kvitte meg med de jeg ikke bruker fordi de er så kule. På et tidspunkt hadde jeg vel over 30 t-skjorter. Så jeg har sluttet å kjøpe t-skjorter med print. Unntaket er t-skjorten med pikachu på, den elsker jeg!

Loafers – En trend jeg ikke har lært meg å like ennå. Bare vent, kjenner jeg meg selv riktig kommer jeg til å bli helt gal etter loafers om ett års tid, når trenden er over og alle andre er lei.

 

Blazer – Igjen en greie mange sier er et must i alle kvinners garderobe, men som jeg ikke synes kler meg i det hele tatt.

Leggings – Da tenker jeg ikke på treningstightser, men til hverdagsbruk. Tror jeg fikk dem litt i vranghalsen etter 2010, haha! Brukte jo nesten ikke vanlige bukser eller jeans, bare leggings. Gjerne sammen med en oversized t-skjorte med grafisk print. Åh, det var tider!

Statement smykker og øredobber – Det er rett og slett ikke en del av stilen min. Har eid noen par tidligere, og brukte dem aldri.

Haugevis med sløveklær – Jeg har et sett med “sløveklær” samt gråbuksa mi, og et sett pysjamas. Dette var noe jeg hoardet før, og kunne spontant kjøpe en ny pysjamas når jeg likevel hadde fem hjemme. Hva er vitsen? Jeg bruker jo kun pysjamas når jeg sover hos andre, som er sjelden. Ellers bruker jeg sløveklær på daglig basis, men to sløvebukser funker helt greit.

Ekte pels – Dyrt, og ikke snilt mot dyrene.

10 kommentarer
    1. Det er mye man kan synes er dritfint på andre, men som man aldri kunne tenke seg å gå i selv 😀 Unntaket syns jeg er ekte pels, det får jeg meg ikke til å synes er fint på andre, hehe!

    2. frkfrontend: Enig! Er så mye som er sykt kult på andre, men som jeg ikke synes passer meg i det hele tatt! Enig på pels-biten tho, haha :p

    3. Har omtrent samtlige! Haha. Mye er gammelt og oppbrukt/bruker det ikke nå lengre da, stilen endrer seg men kaster aldri noe. Styrer unna pels da fordi det er dyreplageri, og jeg vet ikke engang om jeg er sikker på hva loafers er, men ser for meg noe mokkasinlignende, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg