OOTD – Mustard yellow

Topp HER  /  Jeans HER  /  Sko HER  /  Cardigan dupe HER  /  Belte dupe HER 

Andre skoledag overstått! Den gule toppen er en ny favoritt fra BikBok. Den sennepsgule fargen er så fin og “høstlig”, og stoffer er superlett og behagelig å ha på. Skoene er nye, og jeg ELSKER dem! Vil aldri ta dem av, haha! Var redd for at de skulle være vond å gå med, men jeg ble positivt overrasket.

Og HVOR DUM GÅR DET AN Å BLI?!! Jeg har irritert meg så lenge over at tripoden min ikke kan ta bilder i portrettformat, så jeg har bestandig tatt bilder i bredformat og croppet dem etterpå, noe som har resultert i sykt dårlig kvalitet på bildene. Også kikket jeg litt på tripoden min i dag, og den kan jo stilles inn på portrettfoto! At det går an, er så oppgitt over meg selv nå… Vel vel, glad jeg ennå ikke hadde investert i nytt stativ kun for den funksjonen! Må venne meg litt til å ta bilder i portrettformat, men satser på at det blir litt bedre kvalitet på bildene fra nå av 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg