10 idéer til blogginnlegg #3

Søndag er min faste “lade batteriene og samle inspirasjon” dag. Det er kjekt å få litt påfyll før mandag, slik at man kan gå inn i den nye uken med masse energi og inspirasjon! Nå er det lenge siden jeg har postet en av disse innleggen, så tenkte det var på tide. Fra tid til annen føler jeg meg litt tired and uninspired, og ikke klarer å finne på noe kult å blogge om. Da er det kjekt å ha vært litt på hugget og planlagt noen idéer i forkant, så kan jeg bare velge en idé når jeg virkelig trenger det. Så jeg tenkte å dele noen av bloggpost-idéene mine med dere, slik at dere også kan få litt inspirasjon 🙂

 

– Hvorfor begynte du å blogge?

– Hva er i sminkevesken din

 

– Hvordan er livet ditt om fem år? Hva håper du på å ha oppnådd innen fem år?

– Fortell om dine favoritt filmer og/eller serier

 

– Fortell oss dine høst must haves! Hva må til for en knallstart på skole/jobb etter en deilig sommerferie?

– Hvilke steder vil du reise til? Gi oss en topp 10 liste!

 

– Fortell om noen du følger på sosiale media som du føler fortjener litt ekstra oppmerksomhet

– Fortell oss om studiet ditt / hva du vil studere / hva du jobber som / hvorfor du ikke vil studere

 

– Beskriv en vanlig dag i ditt liv, time for time

– Fortell oss om favorittstedene dine i byen du bor i

 

Jeg er forresten i Gjøvik akkurat nå, så vi blogges når jeg kommer hjem i morgen. Håper dere har en fin søndag <3

8 kommentarer

Siste innlegg