Shopping fredag

Uff, formen i dag har vært like daff som den var i går! Håper virkelig ikke det er begynnelsen på en forkjølelse eller noe sånt.

Skolen har virkelig opptatt tiden min 24/7 i to uker nå, og i løpet av den tiden har mange små oppgaver ellers hopet seg opp og etter hvert blitt til en skikkelig to-do liste. Og med den slappe formen min frister ikke den lista så særlig mye. Men jeg var flink i dag, og tok meg selv i nakkeskinnet for å få gjort unna litt.

Først stakk jeg innom Asvo-torget og donerte bort tre poser med klær og sko jeg ikke bruker lenger. Godt å få det ut av verden! Deretter bar det videre til byen for å kjøpe maling og kroker til hylla, samt hente en solbrille hos Brilleland. Jeg kom hjem med maling, solbrille, planter, pynt og påfyll til garderoben *sjokk*.

Den genseren var så meg! Jeg prøvde å gå forbi den, men så måtte jeg bare prøve den, og da var det gjort. Den sorte dressbuksa er jeg usikker på om jeg vil beholde. Den er det nærmeste jeg har kommet den perfekte sorte dressbuksa, men den skulle gjerne vært litt høyere i livet. Men jeg har vært på utkikk etter en så lenge at nå kjøpte jeg den bare. Ellers ble det to par hansker og to par ullsokker til det blir kaldt ute. Også var det kampanje på Glitter, så et par fine øredobber fikk også bli med meg hjem.

 

Endelig ferdig å male hylla! Kunne jeg gjort en bedre jobb? Sikkert. Bryr jeg meg? Nei. Nå mangler jeg bare kroker til å henge den opp, samt noen løsninger til hvordan jeg skal oppbevare solbrillene og litt annet stæsj. Det som er nytt er den minste steinen, den bittelille aloe-vera planten, glassvasen med blomster i, også duftlyset og den lille rosebusken på lysfatet. Lyset lukter sååååå godt! Nå gleder jeg meg til å få hengt opp hylla, det blir så fint!

 

Begynner å bli veldig fornøyd med vinduskarmen i stua nå. Nyste tilskudd der er kaktusene og speilet, og jeg er knusende fornøyd med begge deler! Men jeg vurderer å kjøpe en annen potte til kaktusene. Synes ikke den potta passet så bra inn med resten av interiøret. Hvis de overlever til neste år kommer jeg sikkert til å gjøre det da, haha! Og med det har jeg kjøpt tre nye planter. Nå krysser jeg bare fingre og tær for at jeg klarer å holde liv i disse.

 

Jeg hadde ordnet meg ganske fresh og fin før jeg dro til byen i dag, nå føler jeg meg ikke så fresh lenger lol. Jeg har også vasket vaskemaskinen i dag. Det var ikke planlagt, jeg skulle bare tørke av listene ettersom jeg har farget en bukse og ville sørge for at neste klesvask ikke ble misfarget. Og herreGUD hvor skittent og ekkelt det var der inne! Jeg visste ikke at det gikk an! Så da måtte jeg skrubbe den ren, hæres ikke vaske klær i en så skitten maskin. Jeg ga den en eddikvask før sommeren også, så at den skulle være så ille hadde jeg ikke trodd.

Det er fremdeles noen punkter igjen på to-do lista. Jeg har noen ting jeg må returnere til Zalando, to skoleoppgaver må gjøres ferdig i løpet av helga, også begynte jeg på et ambisiøst prosjekt om å gå gjennom alle eskene mine i boden. Prosjektet gikk bra, men nå er gangen fylt med tomme pappesker som må ryddes vekk. Men det blir bra til slutt! Satser på å få gjort så mye som mulig i kveld, så kan jeg slappe litt av i morgen.

God helg <3

11 kommentarer
    1. Elsker den genseren da! Den var så meg også 🙂 Mye fint innkjøp 🙂
      Du kan jo eventuelt male den blomsterpotten da- trur du ikke den hadde sklidd rett inn da? 🙂
      Og det med vaskemaskinen- kan du skjønne hvor møkkete det kan bli? Jeg blir like sjokkert hver gang jeg også, så her vaskes den ofte, ca. 1 gang i måneden, med skrubbing og eddikvask på 95 grader etterpå 😛 ha ha.. Du kan tru jeg er glad nå når jeg har fått egen vaskemaskin til hundene 😛

    2. Elevele: Ja, det var ikke en dum idé å male blomsterpotten! Så slipper jeg å ha en som ikke blir brukt kun fordi den ikke passer inn med det andre.
      Ja, jeg skjønner ikke det med vaskemaskinen! Mulig det er jeg som er dum og idiot, men jeg har alltid tenkt at en vaskemaskin er selvrensende, haha! Oi ja, nå følte jeg meg glad for at jeg ikke har hund. Hvis det blir så grisete inne der av bare meg og Jonas kan jeg bare tenke meg til hvordan det må bli når man har hunder som er ute og leker seg i marka! Skjønner godt du har investert i egen vaskemaskin til dem :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg