Bake lørdag

/ roooolig frokost med kakao, kjeks og anime /

Da jeg våknet i dag sa jeg “fuck to do listen, i dag skal jeg bake eplekake”, for i går så jeg at de store trærne over veien har fått et par gule blader, så da er høsten offisielt i gang og jeg må spise eplekake.

 

Først ble det litt self care. Jeg prøver å få liv i håret, det har sett skikkelig tørt og slitent ut de siste månedene og jeg skjønner ikke hvorfor. Så nå kurer og oljer jeg for harde livet. Skal til frisøren på tirsdag, og er livredd for at hun skal gi meg dødsdommen og si at vi må klippe alt til skuldrene og starte fra scratch.

Også epilerte jeg under armene for første gang i dag. Det var en blodig affære, og VONDT! Litt som å rive av et plaster, bare hundre tusen ganger fra samme område. Jeg er usikker på om jeg blir å gjøre det igjen. Hvis det blir fint, og hårene holder seg borte leeeeenge kan det være det blir fast rituale. Nå ser jeg ut som en ribba kylling, så er spent på om det blir pent etter hvert.

 

Deretter bar det til byen igjen, for skulle jeg bake kake måtte jeg ha en kakeform. Så nå har jeg kakeform. Og en ny genser…. Herregud, jeg er uforbederlig! Til mitt forsvar, så så jeg den på H&M i går, den var ikke så dyr og var så fin! Men jeg kjøpte den ikke, siden jeg allerede hadde brukt en 500-lapp på Cubus. Så kom jeg hjem, og tenkte på genseren hele kvelden, så jeg tenkte i hvertfall over saken før jeg kjøpte den. Nå har jeg en vinrød strikkegenser også <3

/ Ikke vanskelig å se at strikkegensere er en storfavoritt hos meg, hehe! Begynner å få en veeeeldig fin samling nå. /

 

Også baking!

 

Daaaaamn, nå gleder jeg meg til kake! Har til og med kjøpt is som den skal serveres med. Men først må jeg få laget meg noe middag, så jeg ikke spiser meg mett på kake, haha!

God helg <3

10 kommentarer

Siste innlegg