OOTD – Hilsen frøken irritert

 

I dag er virkelig ikke min dag. Det startet vel i går med at internettet har vært sykt tregt i det siste. Og det er bare hos meg. Jonas har ingen problemer, men hos meg tar det to minutter å gjøre et googlesøk. Det er så irriterende, for da føles det ut som om universet er ute etter å “ta meg”, og bare meg.

Over til i dag, så kom jeg hjem fra skolen og skulle lakke neglene før det bar videre til frisøren. Jeg hadde to timer på meg, som skulle gå greit. Men neglelakken min trenger jo en hel arbeidsdag for å tørke, så i det jeg var kommet ut døren var hele jobben ødelagt. Hos frisøren klarte jeg å søle kaffe over hele buksen min, hurra. Og jeg fikk den sureste frisøren jeg noen sinne har hatt. 

 

Siden jeg returnerte dressbuksen fra Cubus kjøpte jeg to nye neglelakker. Alle neglelakkene mine er fra sånn 2012, så er kanskje ikke så rart at de bruker tusen år på å tørke. Håper det blir bedre med disse, også fikk jeg to nye farger jeg føler er litt mer meg. Jeg har jo endret meg litt siden 2012, hehe. Pluss ny fuktighetskrem og leppepomade, siden jeg er fri.

Uff, skulle ønske jeg var en sånn superpositiv og glad person 24/7, men det er jeg ikke. Det verste er at dette alt i alt har vært en god dag. Vi gjorde noe gøy på skolen, jeg har ENDELIG fått stusset håret, jeg har unnet meg litt nytt, samt returnert buksen til Cubus, en pakke til Zalando, og jeg fikk halve pensum i dag. En salig blanding av produktivitet og self-care, og likevel vil jeg bare legge meg og sove bort resten av den “kjipe” dagen.

Håper dere har en bedre dag enn meg, haha <3

10 kommentarer
    1. Lakket neglene mine med Depend en dag, og lakken var helt massakrert i løpet av natten. Tror andre merker er bedre, for jeg har brukt neglelakk som har vært mange år gamle, men likevel sitter mye bedre.
      Riper i neglelakken kan ødelegge hele uka, så jeg forstår deg godt <3

    2. pebble: Haha, tusen takk <3 Godt å høre at jeg ikke er helt håpløs :')
      Har for øvrig hatt mange Depend-lakker, kvaliteten har variert noe, men har aldri opplevd at de har blitt massakrert over natten! Lakken som ikke ville tørke var fra Chanel, så er ikke godt å si med disse merkene :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg