Takk <3

Ville bare si tusen takk for de fine kommentarene dere tar dere tiden til å skrive til meg her på bloggen <3 Tirsdagen var egentlig så utrolig kjip, og onsdagen var ikke stort bedre, men alle de fine kommentarene klarte i hvertfall å gi meg et lite smil om munnen. Igjen, tusen takk, dere er gull <3

 

Jeg har ikke sovet så godt denne uken, som kanskje er noe av grunnen til at jeg har vært litt i kjelleren. Så i går bukket jeg under og sov hele ettermiddagen, derav ingen blogging, haha! Og ettersom jeg har sovet så dårlig har det blitt dårlig med antrekk de siste par dagene, det viktigste er først og fremst å komme seg på skolen. Og det har jeg heldigvis klart.

 

Dagens høydepunkt er uten tvil at jeg vant Gullkoppen! Studentsamskipnaden hadde en konkurranse hvor du kunne vinne en gullfarget kopp, og med den får du gratis kaffe i et helt år. Jeg var så gira på den konkurransen fordi jeg drikker kaffe hver. eneste. dag. Og jeg er ikke rutinert nok til å trakte den hjemme og ta med på termos, så jeg kjøper alltid på skolen. Men nå vant jeg faktisk gullkoppen! Meg, som aldri vinner noe som helst! Haha, det er bare kaffe, men jeg er så glad nå!

 

God helg <3

8 kommentarer

Siste innlegg