Hilsen frøken ustabil

September er nesten over, og det virker som om bloggingen min er det også. Hallo, long time no see!

Det er så teit, for jeg skriver blogg-innlegg ofte, har gode ideer, jobber med innleggene. Men føler ikke at jeg bare kan kaste ut et godt planlagt innlegg jeg har jobbet mye med uten å ta en “hei igjen, derfor har jeg vært borte en stund” talk. Å ta den talken i innlegget ødelegger det liksom. Så da må man ta den i et eget innlegg, før man kan blogge som vanlig igjen.

Til overskriften, så er det mest fordi psyken har vært ustabil. Jeg liker ikke å snakke om psyken, jeg HATER det, synes det er kjedelig og vil bare være glad hele tiden. Føler ikke at det er noe andre har noe med heller. Men det er greit å få det ut, det er greit at folk vet. Den siste måneden har det vært mye opp og ned, men jeg klarer meg bra. Likevel lider bloggen av det, som ikke er gøy. Men jeg får bare ta det med ro, fokusere på studiene og meg selv, og blogge når det passer meg.

Dagen i dag har vært super! Jeg føler meg glad, inspirert og full av energi. I dag bestilte jeg meg endelig bokhylle, som jeg gleder meg enormt til å få i hus! Stuen vår er så tom, og jeg har lenge tenkt at en bokhylle ville vært perfekt. Den kan man dekorere på en kul måte, pluss at jeg endelig får en ordentlig plass å oppbevare bøkene mine. Men jeg er litt grønn på interiør og dekorering, så akkurat nå lurker jeg på pinterest for research og inspirasjon. Skjønner at jeg trenger flere pynteting, hehe! Får dra en tur på bruktbutikken og se om jeg kan finne noe fin pynt til en billig penge.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg