Guilty pleasures

Jeg er så gira på å få den bokhylla at jeg hentet ut eska med alle bøkene mine i for å gå gjennom dem. Når jeg hadde gått gjennom eska, lagt alle bøkene pent på plass satt jeg bare der og “hva nå”? Haha, hva skulle liksom skje etter jeg hadde gått gjennom bøkene? Bokhylla har leveringstid på 3-4 uker, så får ikke gjort noe før den tid.

I dag er det ultrasløv søndag på agendaen. Jeg har gjort litt skole, spilt minecraft (er hekta på det igjen LOL) og nå leser jeg gjennom gamle innlegg på bloggen til Sophie Elise. Fra sånn 2012. Det må være en av mine største guilty pleasures, å lese gamle blogginnlegg. Det er nesten som en tidskapsel, jeg blir dratt rett tilbake til en annen tid. En tid med hairextensions, ungdomsfesting, videregående, Jeffrey Campbell sko, og ALLTID kjole og stilletthæler på fylla. Jeg kjenner ikke Sophie Elise, men vi er like gamle og vokste opp i samme by, og jeg har lest bloggen hennes fast i flere år, så det overfladiske man ser på bloggen hennes representerer godt hvordan det var å vokse opp i Harstad på den tiden.

 

 

Åååååh, se så stygg Harstad er om våren <3 Harstad er ærlig talt SÅ grå om våren, haha! Likevel får jeg en varm følelse av disse bildene, gleder meg masse til jeg skal hjem til Harstad nå! Faksimiler fra Sophieelise.blogg.no 🙂 Siden jeg har lurket i arkivet til Sophie Elise ble jeg også litt inspirert til å bare skrive et innlegg om dagen. Veldig old-school blogging i dag med andre ord. Slenger med et web-cam bilde. Det var tider!

 

Nå skal jeg sette en Big One i ovnen, og se litt på hva vi skal gjøre på skolen neste uke. Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Husker når jentene på videregående skulle gå opp 4 etasjer i Jeffrey Campbell-sko. Syntes så synd på dem!
      Det er bare 6 år siden, men på bilder ser det ut som et annet tiår.
      Savner årene rundt 2010. <3

    2. pebble: Haha, savner også årene rundt 2010 <3 Helt enig i at det ser ut som et annet tiår, ganske sykt egentlig 😮 Er jo ikke så lenge siden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg