OOTD – I dag fikk jeg svi

Jeg skulle egentlig ta bilder av dagens antrekk i dag, for å komme litt i gang med bloggen igjen. Etter skolen dro jeg til byen en tur, og følte meg veldig “confident” og fin.

 

Som vanlig hadde jeg sjekket værmeldingen på morgenen, og det var meldt sånn 0,2 mm nedbør. Og ALLE dager hvor det har vært meldt regn har jeg vanligvis tatt på meg regntøy, eller i hvertfall tatt med meg paraply. Og så og si alle de dagene har det ikke vært vits, så i dag gadd jeg ikke. Og det fikk jeg svi for da himmelen åpnet seg og det høljet ned. Følte meg ærlig talt ikke så fin og fresh på veien hjem, haha! Mer druknet katt. Regn på brillene, i ansiktet, klissvått hår… Så det ble ikke ordentlige antrekksbilder i dag, da håret ennå er vått og jeg måtte skifte til tørre klær lol.

 

I byen skulle jeg egentlig handle flere kleshengere til bukser og skjørt, og litt nips til bokhylla. Og det glemte jeg helt av å kjøpe, typisk. I stedet for fikk jeg meg en ny jeans og strikkegenser. Jeg er utrolig lei av skinny jeans, til det punktet at jeg kvier meg for å bruke jeans nå. Så det var godt å få en sort “mom-jeans” i hus, så kan jeg variere litt på fasong og farge. Jeg har en sort strikkegenser fra før av, som jeg hater og angrer så på at jeg har kjøpt. Den er jo fin, bare ikke helt meg. Så gleden var stor da jeg fant en kjempefin en på salg i dag! Nå skal jeg gi vekk den gamle, haha!

 

Det ble også noen nye øredobber, men jeg blir nok kun å bruke de til høyre. Har lett etter noen tykke gullringer til ørene som ikke er så sykt store, og disse så perfekt ut. Ny mascara og ny ansiktsrens trengte jeg også.

Nå har jeg faktisk høstferie, eller “studieuke” som vi så fint kaller det på USN. Jeg har planer om å ta meg en liten tur til Tønsberg en gang i løpet av neste uke, og ellers har jeg fullt opp med skolearbeid frem mot neste søndag. Ene oppgaven teller 50% av karakter i faget, så er bare å henge i!

Vi blogges senere <3

16 kommentarer

Siste innlegg