OOTD – Black on black

 

Starter oktober med et etterlengtet ordentlig antrekks-innlegg! Med de nye klærne mine, som jeg ELSKER. Er helt forelsket i genseren, den er så fin, varm og deilig å ha på! Den skiller seg veldig ut fra de andre genserne mine med detaljer som halsen og ermene. Når jeg først prøvde den var jeg så  usikker på om jeg ville ha den på grunn av ermene, jeg hadde aldri sett for meg at trumpet-ermer var noe jeg ville se på en strikkegenser. Men jeg synes det er så fint, og gjør genseren litt ekstra spesiell. Dessuten kan jeg brette og rulle opp ermene, slik at trumpet-ermene blir borte.

Og tusen takk til alle som leste, likte og kommenterte på innlegget mitt i går! Kjempegøy med litt debatt, og at folk gidder ta seg tid til å lese min mening. Og responsen har stort sett vært positiv, eller i hvertfall saklig og argumentativ. Eneste negative kommentaren jeg har fått så langt er at jeg er…. Rasist! Hahahaha, noen syntes visst at parallellen jeg dro mot operasjons-kulturen i Sør-Korea var en hatefull ytring. Så om noen føler seg veldig krenket, så kan jeg berolige dere med at jeg ikke hater Sør-Koreanere. Men med et normativt perspektiv på kulturen vil jeg si det er trist at kosmetiske operasjoner er blitt så normalt der at de gir barna sine øyelokks-operasjon i eksamensgave. Og ut ifra min moral og mine normer, ønsker jeg ikke at vi utvikler en slik operasjons-kultur her i Norge.

14 kommentarer

Siste innlegg