OOTD – I dag kommer den!

 

Nå venter jeg i vill spenning, for bokhylla kommer i dag! Håper jeg… Haha, jeg har en hel historie å fortelle om den bokhylla, for det ble kluss med adressen når jeg bestilte den hos Ellos, så den ble først sendt opp til Harstad. Og siden da har det vært så mye tull, det står på Post Nord appen at jeg har ikke en, men to pakker fra Ellos, hvor den ene står “retunert til avsender” og på den andre at den er fremme i Kongsberg og klar for levering. Så jeg er spent på om den kommer i kveld eller ikke, lol.

Det blir så kjekt å få inn den bokhylla. Vi har litt manko på møbler, fordi det er dyrt og vi har ikke bil, så da blir det i hvertfall dyrt med frakt og greier. Stua vår bærer enda preg av “vi har nettopp flyttet inn”, som er litt kjedelig siden vi har bodd her i over et år nå. Så jeg tror en bokhylle med eiendeler og pynt vil gi litt liv til stua.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg