Slik ble bokhylla

 

Endelig er bokhylla på plass! Jeg fikk den i går, så hele kvelden gikk til å montere den og sette på plass ting. Foreløpig ser den sånn ut. Nederste hylle er kun skoleting. De neste to hyllene er bøker, kameraet og fjernkontrollen, samt to bokser hvor den ene har det meste av tegnesakene mine, og den andre har alle gameboyer og spill i. De to øverste er for det meste bare pynt. Måtte flytte ene geoden min til bokhylla, ble litt for dumt å ikke ha en stein der. Trenger flere steiner forresten, lol.

Åh, jeg er så fornøyd! Stua er fremdeles litt tom, men den bokhylla gjorde seg virkelig. Også tok den litt rot av vinduskarmen og skrivebordet mitt, som begge to har vekslet på å være oppsamlingsplass for pensum og/eller tegnesaker. Samt “rotekroken” mellom sofaen og kjøleskapet, hvor jeg hadde alt kamerautstyr i en stor bag. Neste prosjekt er rotekroken. Har tenkt til å få et lite “avlastningsbord” der, med kanskje en plante, en lampe eller telys, samt nips og greier. Tror det hadde blitt bra.

Liker du interiør? 🙂

4 kommentarer
    1. Den er kjempefin 😀 Og så mye kult du har i den! Jeg syns selv at interiør er veldig gøy, så vil si jeg liker det! Men har jo ikke helt peiling på hva som er “riktig”. Men jeg syns det blir fint da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg