2019, more like 2009

Som vanlig sitter jeg her og tenker “hmmm, burde kaskje blogge snart, begynner å bli noen uker siden nå”. Også viser det seg at det ikke er snakk om uker, men måneder! Shiiiiit tida flyr!

Forrige semester var uansett KNALLHARDT, det var så mye innleveringer, labrapporter, gruppearbeid etc. at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Når eksamene var over tenkte jeg å få satt igang blogginga igjen, men etter alt som har skjedd her på blogg.no var ikke det den enkleste sak i verden. Og når jeg endelig fikk ordnet opp i det kommer jeg hjem til Kongsberg, hvor vi er uten internett de neste to ukene. Så det har faktisk ikke bare vært min feil at jeg ikke har blogget, lol.

Nå sitter jeg på skolen, og har i siste liten fått ordnet meg praksisplass. Hard start på året, ikke internett, strømmen gikk, vi trenger hele TRE pensumbøker for kun ett fag, og det var ikke den enkleste sak i verden å få ordnet seg praksisplass. Men ting går seg heldigvis til, så jeg kan puste ut og se frem til en uke i praksis hos Brilleland Tønsberg i februar! Da skal jeg bo hos Ida Elise og Joakim, så jeg gleder meg med andre ord enormt!

Ellers har jeg 100 ting jeg har lyst til å fortelle om her på bloggen. Jeg ønsker å kjøre et “året som var” innelgg, ett eget innlegg om mine nyttårsforsetter, også har det blitt en god del nye innkjøp den siste tiden. Så krysser fingrene for at internett ordner seg snart, så får jeg se om jeg får blogge litt i mellom slagene når jeg er på skolen.

Vi er nå gått inn i 2019, men med de flotte web-cam bildene ser bloggen min ut som om den ikke har rørt seg siden 2009.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg