2020!

Hei! Velkommen! Lenge siden sist!

Ettersom det har vært svært så stille her inne de siste månedene skjønner dere kanskje at jeg har hatt en del å styre med i det virkelige liv. Før jul var det studier-studier-studier, i jula var det reising-studier-jobb-sosialisering, og nå etter jul er det eksamen, avreise til Madagaskar og, ja… Karusellen sier liksom aldri stopp, det er full gass hele veien her i gården!

Jeg kan jo ikke unngå å nevne den fine jule”ferien” jeg har hatt! Ferie i anførselstegn da jeg har jobbet alle vakter jeg har hatt mulighet til, samt jobbet med studiene, så det har ikke akkurat vært så mye ferie for min del. Men penger kommer godt med, så jeg klager ikke på jobb! Ellers ble selve julaften feiret med Jonas og hans familie, det ble en mini-julaften med mamma første juledag, og jeg har ellers vært mye sosial sammen med venner og familie i julen. Etter julen rakk jeg også en tur innom Bodø for å være litt sammen med pappa, Merete og stebroren min Robert og døtrene hans, utrolig koselig!

 

Ellers, ja, snart reiser jeg til Madagaskar og blir der i tre måneder. Faktisk reiser jeg neste fredag, så det er bare en liten uke til. Det har liksom ikke gått opp for meg at jeg blir å reise ennå, det føles veldig fjernt ut at jeg skal sitte nede i tropene om 8 dager og smøre meg med solkrem. Men jeg gleder meg enormt! Nå er det bare å få denne eksamenen overstått og begynne å pakke.

Å handle klær for Madagasakar i Norge i januar er en liiiiiten utfordring, haha! Her forsøker jeg å finne bukser.

 

Det er alltids litt rart å blogge igjen etter en lengre pause, så jeg tror rett og slett jeg runder av innlegget her, så får jeg heller ta igjen det tapte i egne innlegg senere. Om ikke blir dette alt for rotete og alt for langt.

Godt nyttår!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg