Back to school

Dagens antrekk. Vet ikke hvorfor, men å være fornøyd med antrekket første skoledag er liksom essensielt, det er ikke første skoledag uten et fresht antrekk og noe nytt på.

 

Og for en liten throwback, her er fjorårets første skoledag antrekk.

 

Damn jeg vil bli flink til å ta antrekksbilder igjen, det er jo så gøy å se tilbake på! Selv om jeg lurer litt på hva jeg EGENTLIG dreiv på med den tida jeg var så flink å ta antrekksbilder. Ser flere av antrekkene og identifiserer meg ikke med stilen i det hele tatt! Første skoledag i fjor var veldig meg, det kunne jeg godt gått med nå også, men mange av de andre antrekkene er bare…. ikke meg. Hadde liksom ingen fast “stil”, og føler det lyser at jeg bare måtte få de plaggene jeg hadde til å funke. Lurer på om dersom jeg blir flink og tar flere antrekksbilder om jeg om et par år igjen kommer til å se tilbake og lure på hva jeg egentlig prøvde meg på nå, haha!

 

Det var ellers superkoselig å komme tilbake til skolen og se alle fra klassen igjen! Vi har “klinikk workshop” de første to ukene, som er ganske hektisk, men samtidig gøy og nyttig. Herregud, tenk at man kan glemme så mye i løpet av en sommer!

Videre har jeg gjort et tafatt forsøk på å få gjort unna litt greier, men det er ikke alltid like enkelt. Dro til Clas Ohlson og skulle ENDELIG kjøpe en sånn trall med kurver til å ha på badet. Jeg er desperat etter mer lagringsplass på badet! Men de var selvfølgelig fri for den, skal få den inn i løpet av uka så da må jeg ta en tur til senere. Også prøvde jeg å fikse en klokke jeg kjøpte brukt før jeg dro til Harstad, har kjøpt nytt urverk til den, så det var egentlig bare å bytte den. Men viserne passer ikke til det nye urverket, så jeg må nok kjøpe nye. Også er jeg på jakt etter en stripet genser, men kunne ikke finne en jeg likte i byen. Ugh, når du prøver så hardt å være produktiv, men ingenting funker og du har basicallly bare kastet bort masse tid.

 

Ellers har jeg donert klær, ryddet enda mer og endelig begynt på oppdrag “redd plantene”. Så nå har jeg vasket ned nesten alle plantene med sprit, og sprayet dem med en hjemmesnekra blanding for å ta knekken på lus. Så nå blir det daglig spraying en god stund fremover. Dette er den kjedelige delen med planter ass, ikke spesielt gøy å måtte spraye alle sammen hver eneste dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg